9/9-2014

Hallå!
Ligger och har feber, snorig och ont i halsen framför tvn. 
Idag fick det bli försäkringskassan och prata om aktiviteter mm. 
Så imorgon blir det att prata med Jessica om jag kan börja vara där regelbundet. Sen någon dag framöver blir det att prata med Trafikverket och börja övningsköra så jag litar och tror mer på mig själv. Så ska jag börja gå in i klädaffärer, mataffärer promenera mer och lite därtill. 
Jag längtar tills den dagen då jag är tillbaka till min vardag och en medicin fri mig. Den dagen, den lyckan! 😊
Jag har lång väg att vandra men någonstans måste jag börja så varför inte nu? 
Saknar David jätte mycket. Han är verkligen den där personen som man kan lita på till 100% han är min livskamrat min själsfrände❤️


Blev att byta skal idag till mobilen till ett jag köpte förra månaden. Men jag har inte riktigt vågar använda det, är rädd att tappa mobilen eller göra så det blir repor. Det här är ju faktiskt min första "egna" mobil. Men så nu känner jag att man måste ju kunna använda mobilen och sluta vara rädd för alla de där små sakerna. David har ju bara ett hårt skal och hans mobil har ju klarat sig i över ett år. Varför inte jag då liksom? 
Så ah nu slår jag på stort och jag tycker att denna giraff mönstret passar mig utmärkt. 😊

Nu ska jag snart ringa David, och sen filosofera över dagen, vad som hänt och reflektera över allt som hänt. Leta efter de positiva sakerna och leva på det under kvällen. 

Kram. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0