9/10-2014

Usch. Idag är det verkligen en jobbig dag!
Mår så sjukt dåligt, har ångest och känner mig så jävla värdelös. 
Jag har bråkat en hel del med David, om att han inte gör dittan och dattan, så som jag vill ha det. Det har resulterat i att jag har använt honom som en slagpåse. Och nu har ha hamnat på botten tack vare MIG. Jag är där jag inte ville vara. Har alltid bror rädd att det här ska dra ner andra så att dom lämnar mig. Och att få höra att man förstör en människa, det känns inte okej! 

Jag växlar så otroligt mycket i humöret och är ständigt rädd att folk ska lämna mig pågrund av hur jag beter mig. 
Får även svår ångest sen när ilskan släpper.  Jag vill inte vaa såhär. 

Börjar fundera på om det här kanske kan vara borderline? Min kusin frågade det för ett tag sen och ah gick in på en sida och kollade symtomet och allt stämde in på mig.  

Ikänns som jag måste baka undan för att mina bära och kära ska få må bra. 

Och jag tänker bara på mig själv, jag jag jag och ingen får en syll i vädret när jag börjar. 

Gaah Gud vad jag hatar mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0