1/10-2014

Idag Firar jag och min pojkvän 3år och 6 månader tillsammans. Helt sjukt att det har gått så fort. Men antar att det blir så när man har hittat rätt person att dela livet med och älskar. 😊❤️

Igår följde David med mig till rehab. Och det kändes så sjukt bra, eftersom jag blir så nervös och glömmer bort en hel del medans han minns hur jag har sagt i telefonen och kan påminna mig.  Han är verkligen bäst! ✌️💕
Efter rehab fick det bli att skjutsa hem min finaste då han hade massa att ta itu med där nere. Så sjukt tråkigt att behöva säga hej då hela tiden. Längtar verkligen tills vi bor ihop så att man slipper allt det där jobbiga. 😕💕

Åtorpsmarknaden gick inte så bra för mig i år. Fick köra på min morfar som sitter i rullstol, och massa människor gör ju så att man fastnat och då tappar jag fokus och ser alla människor. Slutade med en gråt attack och jag fick gå åt sidan, sen blev det att gå in i boxar ringen igen och försöka ta morfar ut genom folk mängden. Men jag dog inte iallafall! Alltid ett plus i kanten. ✌️

Nu ska jag vila lite innan maten. 
 
Kram! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0