8/7-2014

fruktansvärt ont i huvuder, men försöker ändå få till ett blogg inlägg.
Har precis kommit ut från duschen och nu roar jag mig med att se Tanja leka med en myra tror jag, haha den är nog på nosen så hon försöker dra av den med tassarna, och nu försöker hon stampa på den, går sisådär, men hon är helt klart roande :) .
 
iförr går mådde jag så otroligt dåligt, mår alltid dåligt på Söndagar, då är dela medicin dags..
mår så dåligt av att se alla tabletter man tar på en vecka, känna alla i handen. usch!
jag är 22 år, det jag egentligen bara ska äta är p-piller.. inte det andra.
och att sen veta att man ska trycka i sig det där, hur mår min kropp av det !?
vet att tänderna tar stryk av sömntabletterna, men har även känt visa dagar att min mage verkligen inte klarar av det.
får ångest som utsätter min kropp för detta.
och sen att jag mår psykiskt dåligt så att jag inte rör mig som jag ska, magen växer, låren är inorma och rumpan med, en sak till jag utsätter min kropp för.
Hatar numera att duscha för att jag känner mig så äcklig så stor. men det måste göras så det är bara hoppa in i duschen gråta en skvätt eller blunda, hoppa ur och ha en ångest resten av dagen dag! 
 
Men jag vill som sagt inte vara här där jag är idag, så jag kämpar för min rätt att må bra, jag ska må bra igen! 
 
Kram! /FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0