24/5-2013

God morgon ! 
Idag är det sista dagen för veckan som mamma jobbar, så i helgen blir det massa myyyys som jag har längtat extremt efter :) <3 
Kan även berätta att min panikångest och det inte har gått så bra nu på ett par dagar, är sur irriterad och kan inte kontrollera den för 5 öre.. Väldigt frustrerande när jag vet hur jag vill ha det, men ändå reagerar jag på fel sätt. blir så frustrerad på att ända sen jag var liten har jag bilder i huvudet hur det vuxna livet ska vara, jobb och en vardag som bara rullar på, och nu tack vare det här är det inte ett dugg lik min bild som jag har haft i så många år, varför just mig? varför just nu !? varför händer det mig nu ? 
Jag är glad över att jag har de bästa människorna precis runt mig <3 
 
Nu ska jag snart börja diska, plocka, förbereda maten och betala lite räkningar innan jag intar soffan för tv mys med vovven ! <3
 
Har även fått tid till psyk läkaren den 10 Juni nu för att få sjukskrivning, sömntabletter och anti depprisiva. så nu hoppas jag på att det blir en 190 graders vändning, och att jag kan vara posetiv till nya uttmaningar och klara av dom!  :) 
Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0