Mamma ! <3

 
Jag älskar min mamma, högre än högst, min ängel ifrån ovan ! <3
 
Min mamma har fått mig att skratta och även gråta, hon har torkat mina tårar och kramat mig så hårt och kärleksfullt. Hon har sett mig lyckas och även sett mig göra misstag och misslyckas. Min mamma har hejat på mig och fått mig att fortsätta att vara stark och hålla modet uppe, och ibland har hon även gjort mig galen. 
Jag tror mammor är ett löfte från gud att man kommer att ha en vän för livet ! <3
 
min mamma är min bästa vänn, hon vet allt och jag älskar henne så otroligt mycket, alla gånger hon har sett mig gråta, då jag trott att jag aldrig mer skulle kunna resa mig, så har hon ALLTID hjälpt mig upp. 
Hon är en stark, kärleksfull och vänlig människa med båda fötterna på jorden.
hon är min super women som klarade av oss alla fyra trotts att hon hade förlorat sitt livs kärlek. Hoppas att kärleken från oss alla barn får dig att lee, och jag hoppas att du känner av våran kärlek till dig ! <3
 
du är mitt allt ! <3
 
http://www.youtube.com/watch?v=AI4ARjIqw1w
 
En låt som alltid får mig att tänka på min fina mamma ! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0