18/10-2012

God kväll ! 
 
Är helt slut men huvudvärken börjar ge med sig, tack vare mina glasögon och min fina nackkudde som jag fick av min finaste pojkvän för ett tag sedan :) så dom sakerna har räddat min dag hyfsat bra iallafall ! <3
 
var nyss ute på långpromenad med min Vovve Tanja, gick ganska bra om jag får säga det själv, dock fick hon se en liten tax, så Emma trillade på rumpan xD Men sådant man får ta :D så nu är jag blött och fin så maybe jag kanske slipper duscha på en vecka nu.. skoja :D 
Vad tycker vi om regn?
Ohhh ja, Fanny gillart inte !
 
ska även försöka börja med svenska saken som ska in på Fredag ! känner inte ett dugg för den, essä, vad fan är det för något trams liksom !?
 
vill även hinna med så mycket pyssel, vad för pyssel vet jag tyvärr inte men någon sådär pillrigt och kul som blir jätte fins sedan som man kan ha med sig hela livet ! det hade varit grymt :D .
nu får vi även se om det blir oktobermarknaden för min del.. för parabolen vill ju fan inte funka så nu har vi beställt in installatör som ska hjälpa oss, gud hjälpe oss ! 
blir ju så sur när ingenting funkar och när allting är så förbannat dyrt.. men men bara att bita i det sura äpplet igen..
 
nu ska jag nog sätta mig här vid datorn och kolla på " i skuggan av värmen " på youtube ! bästa filmen jag någonsin har set och jag rekomenderar den starkt ! 
 
på återseende / Fanny Wanberg*
 
David Berg, du är mannen i mitt liv ! <3
Jag älskar dig !                
                   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0