tralalala

  1. hopp nu är man hemma efter fantastiska dagar hos David ! <3
    vi har plockat svarta vinbär , ätit massa gott, och sovit och myst massa till film , vi har även gått en lång promenad *host* :D
    iallafall var det en fantastiska dagar och det är väll det ända som räknas !
    måste även Tacka Davids Foster mamma Annette för saften :$ riktigt god saft du hade gjort där ! :D

    nu är det även bestämt att på Onsdag ska vi in och hämta nya bilen , Gaaah Äntligen !!
    slippa att det skrapar i , gnisliga dörrar och extremt jobbig bil helt enkelt !

    Måste även Tacka mamma för att hon hämtade mig i kristinehamn så sent , min lilla Ängel där :) <3
    var grymt skönt att pussa min vovve , hon var riktigt glad över att se mig , och att jag luktade katt gjorde ju inget .. :D

    från det tll * VAD HÄNDER MED VÄRLDEN IGENTLIGEN ;o
    ett bombattentat i Norge !?
    liksom !? Hallå xD .
    Vad har dom någonsin gjort !? efter vad jag fattatde så trodde jag att dom var som sverige och hjälpte alla .
    men men blir väll en bomb här också snart !?

    nog med prat , min tablett har tagit form och jag dampar på att mina fingrar inte gör som jag säger.
    hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0