16/02-2011

Jaah nu ska man väll försöka sitta här och skriva ,
Kände att jag behövde få skriva av mig lite , är så in i nordens nervös.
Imorgon ska jag till barnmedicin .. och jag hatar nya ställen , liksom vad ska jag säga !?
där liksom går barn med Cancer som värst , så kommer jag där och är sjuk ofta ?.
Dom har liksom ont regelbundet , dom har slangar i bröstet en del också , så kommer jag som gråter för en nål i armen , jag är fan patetisk ! jag måste fan skärpa till mig..

Jag har iallafall Badat idag , eftersom jag färgade håret igår så får man ju helst inte blötta håret på ett par dagar för då försvinner färgen fortare , så det fick bli ett bad för Fannys del.
Det var väll viserligen skönt , det dög helt enkelt.

usch nu börjar mina fingrar dampa så jag trycker på fel knappar så jag får sudda hela tiden , stressen börjar komma (yy).

Jag fattar inte , Jag vill så jävla mycket , men ändå sabbar jag allting ändå , Jag vet att jag skulle klara min skolgång , men så sabbas allting av att jag är sjuk , jag vill inte det , jag vill bli mäster kock för fan !! .
så på ett sätt är det bra att få det här gjort ..
få slut på att inte veta varför det är såhär hela tiden !! :(.

Gud nu har jag klottrat ner hela min blogg med negativa tankar ! lika bra att gå innna det är försent

Hejs ,/ Fanny Wanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0