söndag morgon

Hopp nu var den här söndagen här , igentligen skulle min pojk ha åkt hem idag , men eftersom min låtsas pappa inte kunde skjutsa idag för att han ska åka och jobba redan idag så fick vi helt enkelt skjutsa hem honom igår . :(
Kan iallafall säga att det var nog den svåraste gången ever.. ville inte riktigt släppa den där kramen och sätta mig i bilen ! . så det har verkligen inte blivit mycket sömn för fröken Wanberg inatt.
Var även massa liv som gjorde så jag vaknade ett ex antal gånger men men sådant är livet :) .

Syrran var heller inte hemma för hon skulle sova hos Nina eftersom Nina hade kräftfest så då tyckte syrran att hon lika gärna kunde sova där och ha det lite skojigt , så vi håller tummarna på den ! :D

eftersom vi skjutsade David hem igår tog vi med oss lite mer än 20 liter med Lingon och nästan en hel kasse med Kantareller , så Hans fostermamma vart grymt glad , och till följd av det fick jag med mig lite hemma gjord saft av dom , och det tackar man ju inte nej till liksom :$ 
efter en stund där så tog vi med oss David till Trollhättan för där skulle han spendera natten hos hans kompis Jazz för att imorgon ska han på anställningsintervju på hans gammla jobb på metsa eller vad det hete , en bar i trollhättan iallafall :) .

såg även när vi kom hem en massa poliser , brandmän ambulans och hundar i åtorp när vi kom hem , gick in och kollade bergslagens räddningstjänst så stod det drunkningsolycka och att mannen var uppe när brandmännen var på plats .
hmm jaah det händer mycket när katterna är borta :) .

när jag kom hem satte jag mig och kollade lite på 112 poliser , stekte lite ägg för att tröst äta min förlust i ensamhet utan min bby boy ohoj !! :( <3
det var ju gott , men hade hellre haft min snygging här ! <3
gick sedan upp och la mig tidigare för jag förstod nästan att jag inte skulle kunna sova så bra, så jag gick och la mig lite tidigare för att kunna sova ett par timmar till .

nu ska även min låtsas pappa hämta min syster för hon är bakis ... smart kicka !!

jaja på återsseende , hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0