Onsdag 3/11 - 2010

Idag är det mormor och morfars 51 bröllops dag så vi säger ett stort Grattis och hoppas dom får en helt magisk dag :) <3 är grymt glad att ni har funnits där , stöttat mamma med oss och hjälp henne ! <3 finns inga ord hur tacksama vi är för det, och att ni har fött en så fin dotter som är våran mamma,
Ni är världens bästa Mormor och morfar ! <3

Blir att åka med mormor och morfar till storfors till morfars föräldrars grav och lägga krans och tända ett ljus <3 kommer bli så fint :).

och idag är även min syster ledig :D , kanske är taskigt och säga det , men det är skönt att ha henne hemma lite :) .

Älskade syster , jag vill inte se dina tårar rinna mer , du förtjänar inte det älskade ängel <3 Du förtjänar allt bra, sånt som får dig att le och hoppa ! <3 Du är verkligen en toppen syster och jag vill inte se dig ledsen mer , vi har sett det för ofta nu ! <33

Snart blir det att laga Emmas Eftrelängtade Makaroner och korvstroganoff, som hon har tjatat om det :) , men nu blir det av så nu håller vi i hatten människor xD .





Kärlek <3
Det är du, du som har mitt hjärta i din hand.
Det är bara du , du som har fått mig att känna som jag kan..
För varje gång jag blundar så finns du där med. Och varje gång jag ser dig så gungar min värld! <3
Jag har nu jag funnit , det som hade försvunit, det som jag då , trodde att jag aldrig skulle få . men nu är du här och har lagat min själ , jag Kommer aldrig någonsin låta dig gå , kan du förstå ? jag tänker inte släppa taget om dig underbaringen . <3



Nu blir det att gå en sväng :)
På återseende / FannyWanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0