27/6-2014

Jahopp nu var jag här igen.
 
idag är det inte den bästa dagen kan man väll säga.
Mår så otroligt dåligt. Nu har jag varit i duschen igen.. och som vanligt så står jag i duschen och gråter floder över hur jag ser ut.. magen blir större, allt blir större. bristningar stora som hus så man kan inte ens missa dom hur väll man än hade velat.
och sen när man verkligen anstränger sig och går promenader och cyklar, äter mindre trotts att man är hungrig och ändå fortsätter man gå upp..
väger nu 61 kilo och är 91 cm runt magen.
förra veckan vägde jag 60 kilo och var 90 cm runt magen..
och innan jag började med tabletterna vägde jag ynka 37 kilo..
 
och när till och med foten ger med sig för att det blir för mycket vikt på den, och när man inte ens kan få på sig skorna ordentligt för att magen är i vägen är ett helvete..
 
så att från att ha paniksyndrom att brottas med så nu har jag även min vikt att handskas med i allt elände. och sen att försöka ta hand om ett förhållande mitt i allt.
och nej, det är inget fel på vårat förhållande. men mycket av det vi pratar om mina problem och ibland kan jag ha otrolgit dåliga dagar och skälla ut David för ingenting bara för att jag mår så otroligt dåligt med mig själv.
Jag vill vara gammla mig utan alla dessa problem då jag kunde ge all min energi till att älska alla runt mig, då jag kunde skratta och se allt posetivt. nu är jag bara stressad och frustrerad över att jag inte har kontoll över någonting med min kropp..
jag är utmatad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0