12/6-2014

Hade en otrolig hemsk natt.. vaknade mitt I natten av att takfläkten vi har I taket, att sladden som vi satt upp med tejp losnade och for In I fläkten med dunder och brak.. Fick öppna fönstret för att det var så varmt, och så klart med våran tur så kommer det in en geting. Vi som inte tål dom där äckliga krypen, så jag låg under täcket och skrek efter mamma.

Idag fick äntligen tag på han med huset, så han väntade bara på att få svar av en annan om den skulle ha huset, lägenheten eller flytta till annan ort. Så jag håller tummarna på dom två sista så att vi får huset, är ju liksom helt redo! Vill börja mitt liv med David NU! <3

Har fått feber till kvällen nu, b
Tror nog att det är stress feber förhoppningsvis.
Nu blir det att kolla på en man och hans fruar. Inte riktigt så bra men tillräkligt för att hålla mig vaken
Hejs/ FannyWanberg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0