14/8-2014

Nu har jag spytt igen. 
Gud så irriterande detta är. Var inte alls så länge sen jag spydde och jag vet inte varför. Känner bara sura uppstötningar i halsen och sen är det kört. Och jag hatar verkligen att spy, det är ett utav det värsta jag vet. Så typiskt! 😔
Var även påväg att svimma på Lidel idag, antagligen för att jag var så dum och hade på mig jackan när det var vrål varmt där inne. 
Inte min bästa dag,kort och gott sagt.

Men idag drog jag mig i kragen och diskade 3 ggr så jag är trotts allt stolt över mig själv. 👍
Var till banken, socialen och lämnade in papper, Lidel och kronhallen för att handla inför helgen innan imorgon då det är vulkan och massa folk i Degerfors. 
Våran bil är fortfarande trasig, så vi låter som en raket när vi kommer åkande. 😂
Nu ska jag vila.heja 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0