7/4-2014

Jahopp min dag dag började inte alls som planerat.. startade med att mitt larm gick, dags att ta tabletterna.. 
vaknade en timme senare och kom på " FAN tog jag alvedon istället för antideppressiva" och eftresom det är otroligt dumt att ta 2 av antidepressiva " om jag nu hade fel om alvedonen" så vågar jag helt enkelt inte ta en anti utifall att.. 
 
så lite smått ångest känsla, så antagligen glömde jag den. men då till nästa problem.. jag kan inte ta den nu eftersom den är i 24 timmar, och en dubbeldos imorgon klockan 8 är inte heller bra, och då blir det heller inte rätt igen.
så bara att kämpa på och hänga kvar hela dagen så blir nog dagen bättre imorgon. ska ju även till Rehab då också och göra kvalitetstjärnan och prata och fixa och få en läkartid.
Gaah jag hoppas att saker och ting blir verkligen blir bättre snart.
 
och om allt inte vore nog så har jag ont i visdomstanden.. 
Känns verkligen inte som min dag idag!
 
det posetiva som hänt idag var att vi fick brev och fick se hur mormors gravsten kommer se ut och den kommer verkligen bli gudomligt vacker ! <3
saknaden efter mormor är otrolig. 
vi förlorade våran pappa i ung ålder, och nu förlorade vi våran andra " förälder" 
hon som alltid ställde upp på oss och mamma, ibland vill man bara veta hur hon har det där uppe, ser hon oss? är hon stolt över oss? har hon fortfrande ont !?
så många frågor men inga svar! .
 
Men nu ska jag kolla vidare på unga mödrar! 
säg bara tjillivipen
/FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0