18/5-2013

God kväll alla därute ! ;) 
 
Haft en ganska awesome dag ändå, har grillat med familjen, varit till affären med syster och även pratat ett par gånger med världens finaste pojkvän ! <3
Ångrar mig att jag inte hann att ta några fina sommarbilder på grillen, blommor och solen. Men det är ju bara början på sommaren, så jag kommer nog få fler ögonblick att ordna upp det :) .
 
På tisdag ska jag in till Rehab igen, får se om det är då jag ska träffa läkaren eller om vi ska fortsätta att luska ut vilka saker jag ska göra.
vet att jag skulle träffa läkaren och gå på Kpt som var någon slags terapi, och vad är det liksom ?
men det löser sig nog, kommer nog gå bättre med detta än vad det gjorde innan då man bara pratade men inte kom vidare med sina problem. Så nu blir det att jobba med tänkandet eftersom någonting är galet där uppe. Jag vet bokstavligen inte hur jag ska bete mig eller hur jag ska kasta bort tankarna eller funderingarna.
och även få hjälp med deppen kommer verkligen kännas kanon, då kan jag göra sakerna mer posetivt och då kommer antagligen mina duma tankar försvinna med det. Inga dåliga upplevelser, bara livet ! 
Men är ändå lite nervös för mötet, känns så underligt att kasta ut sig till främlingar. Men jag vet att dom är där för att hjälpa, dom kommer inte vilja mig något illa. 
Nu kör vi ! 
 
Har ju börjat motionera, än så länge har jag hållt mig till att gå ut och gå varje dag, och det känns riktigt bra ! 
Men när Emma och jag skulle gå igenom Åtorp igen som vi inte gjort på ett tag, då kände jag stressen och paniken. Blev mycket folk, bilar och dunder och brak. Men jag klarade av att gå hela promenaden, och jag kom hem helskinad!  så det vart en bra upplevelse trotts allt :) .
 
Nu ska jag dra mig igen !
på återseende 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0