Älskling! <3

Idag är det våran dag, våran 1 år och 10 månaders dag ! <3
 
 
 
om 2 månader har vi spenderat 2 år tillsammans, 2 helt fantastiska år! <3 
Jag ångrar inte en sekund av att stå vid din sida, jag gillar att vara en del av dig!<3 Jag vill leva länge med dig eftersom med dig så kan jag se allt det där underbara som jag drömmt om! Visst, visa dagar har jag haft det svårt, men aldrig med vårat förhållande, för du har ALLTID funnits där för mig! <3
Kärleken till dig är mer än till evigheten och tillbaka, jag har ALDRIG i hela mitt liv kännt den här underbara känslan som jag gör med dig ! <3 Du är det bästa som har hänt mig helt enkelt :$ <3 
Med dig kan jag skratta, och i dina ögon kan jag se våran framtid, barn och hela paketet, för med dig vågar jag hoppas på denna framtid, jag känner mig nog väldigt trygg (a) <3
Jag vågar vara mig själv i din närhet, jah behöver inget smink i världen för du får mig att trivas med den jag är, Äntligen säger jag bara, innan dig var jag otrygg,osäker och rädd för vad andra tycker, du har fått mig att trivas, känna mig trygg eftersom jag har dig, dig dig bara dig ! <3
Jag älskar dig David Berg för den underbara personen som du är !
Jag älskar ditt sätt att göra saker på, jag älskar sättet som du och jag är ganska lika på ! <3 jag älskar sättet som vi tänker lika om förhållande och sådant ! jag älskar din personlighet och skönhet ! <3
Jag är inte berädd att gå ifrån dig, och det tänker jag då heller aldrig göra, för jag är berädd att ta alla kliv med dig, framtiden här kommer vi med kärlek och brack ! <3
 
Du är min bättre hälft mitt allt ! <3
1/4-2011 hände något så underbart, och för varje dag med dig så tackar jag den där dagen pga att allting hände och blev så mycket bättre än planerat ! <3 
Jag kan inte hålla mina ögon ifrån dig, och jag kan heller inte sluta lee ! <3
när man ser dig gå av tåget blir man fylld av lycka och mann vill bara putta bort alla människor som står i vägen och springa och hoppa upp i dina armar, för det är ju du och jag och resten av alla andra personer runt omkring, men allt jag ser är du och jag :) <3
 
du är min bästa vänn, min pojkvän, min själsvän, min drömprins min man mitt allt ! <3
 
Jag älskar dig David Berg, och det kommer jag att göra resten av mitt liv ! <3 :
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0