7/10-2012

God morgon !
 
Glömde berätta igår att det kanske kan se LITE rörigt ut här inne ibland för min finaste pojkvän håller på att fixa om i min blogg :) <3 
den behövde en ny förändring, mer ljus mm eftersom jag sattsar allt på ljuset nu när jag har panikångest så kanske ljuset kan få mig på bättre humör :) 
 
Glömde även berätta att min pojkvän köpte en DUNDER fin väska till mig på Åtorpsmarken, så nu mera är jag en väsk tjej. Innan kunde jag verkligen inte gå med väska, var bara till skolan för att ha alla böcker i. men behövde en ny eftersom min förra var för liten. så kommer David och köper en JÄTTE fin väska i skin och den största väskan jag sett, men allt får plats, till och med en 2 liters cola ;) Happy face or what ? :D <3 
 
nu ska Fanny gå och hjälpa mamma med maten.
men skriver nog mera senare :) .
 
på återseende / den där Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0