7/11-2012

Igår var en jobbig dag.. Massa fel som gjorde att jag fick nog.. blev gravt deppig och jag visste knappt vart någonstans jag låg i deppighetens grad. 
Min pojkvän försökte trösta mig, finnas och det ska han ha sååå stort tack för ! jag vet inte hur jag någonsin ska kunna ge dig något som tack för att du finns och älskar mig trotts mina bekymer och brister ! <3
 
 
Jag älskar dig obeskrivligt mycket, och det kan ingen ändra på ! <3 Jag önskar att jag kunde tacka dig nog, men det räcker inte ! <3 du är bäst ! <3
 
 
 
 
Idag började dagen lite sådär, osäker nere och allmänt depp, försöker hela tiden hitta posetiviteten i allt och självklart så finns min pojkvän och man kan inget annat än att le <3 du betyder allt för mig, du är min bättre hälft helt enkelt ! <3
min familj också så klart som får mig skratta :) <3
 
Idag kom även en ny posetivitet ! i en längre tid har jag stängt mig inne för världen, har inte umgåts med någon förutom min familj, trott att ingen skulle vilja umgås med mig eftersom jag har panikångest och gillar inte mycket folk, samt så tar jag ju sömntabletter så kvällar går inte ens att tänka på! 
men så ringde telefonen idag.. Japp ni hörde rätt!
det var mitt peppar chips Linda Söderlund som ringde ! jag blev jätte glad över att hon ville ha kontakten med mig, hon ville nå mig ! då vet man verkligen vems en rätta vänner är när personen ringer en trotts att man inte har hört av sig på över ett halvår ! <3 LYCKA ! 
 
så dagen har blivit bättre och jag hittar lite posetivitet nu :) .
 
på återseende / Fanny Wanberg*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0