22/11-2012

Tror det är den 22 idag !?
Men iallafall, 
God morgon ! :).
Idag är jag sjuuuuuukt trött och känner bara för att gå och lägga mig i varma sängen igen. men icke så nicke.. idag blir det att följa med mamma och Emma in till Karlskoga där Emma ska få hjälp med att lägga in massa program till datorn.
så under tiden tyckte mamma att jag kunde sätta mig i Eken och fixa iordning Power point, om jag inte mår dåligt då såklart.
och det är ju bra att få det gjort, så vi testar och ser :) .
 
Just nu så har jag ju ont i halsen och desutom en fläskläpp och ett hack i läppen. Tanja hoppade i sängen och råkade få hela sin tass i min mun, så jag är glad att hon inte kom imot tandköttet eller tänderna iallafall ! (Y)
Min man ska även på något möte som  jag inte kommer ihåg namnet på... attans det var för svårt namn ! 
meeen han ska iallafall stå och välkommna alla och prata en massa om hur bra det är och sådant, tur att min finaste är så bäst ! <3 :) .
Vi ska även försöka få tag i en tvätt tid och städa hela lägenheten och ta de sista fönstrena som är kvar att ta ! det kommer bli så fint :) .
 
Men nu ska Fanny hjälpa mammsen med maten och sen plocka iordning det sista innan det blir att åka iväg ! 
Jag hann iallafall att platta luggen innan ! (y)
 
 
 
Älskar min underbara man David Berg, över allt annat ! <3
 
Puss/ FannyWanberg*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0