13/12-2012

Dagen efter den stora dagen 12-12-12, igår hände inte så mycket igentligen. var mest orolig och är faktiskt till en vis del orolig fortfarande, men fick ett par skratt med David och det kändes faktiskt grymt skönt ! <3
vi har även planerat att ses den 28 december nu och spendera nyår tillsammans, första året, Ihh ! <3
Nog för att det känns grymt irriterande att vi inte har setts på 2 månader, men det var antingen den här helgen, eller den 28de, och då skulle det även bli en dag extra. Dessutom hade David en fin plan om att nyår händer det mycket att fira, Morfar som fyller 75, slutet av året och början på det nya året, samt 00.01 så firar ju jag och David 1 år och 9 månader tillsammans :) <3 
så det lutar mot nyår, jag kommer nog få några uttbrott innan vi ses, men det är nog värt slitet när allt kommer omkring ! <3
 
Skulle igentligen in till skolan nu på morgonen för power point, men mamma ska träffa en och skriva på massa papper så att hon kan börja jobba nu på måndag ! UNDERBART <3
 
Men nu ska jag nog ställa mig i diskbaljan innan maten, på återseende 
 
"säg bara tjilivippen" / FannyWanberg*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0