10/12-2012

God kväll ! 
Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan Mysteriet på Greveholm börjar :) .
Hur har Fannys dag varit idag då !? Jo hon åkte till skolan, gjorde en komplitering på Essän och trodde att jag skulle ha Power point visningen idag.. Men ack fick jag, hon "missförstod" hur jag menade, hon sa i fredags att på måndag då kan du göra power point medans de andra går och dricker något. Japp, men neeh så blev det ju inte ! 
 
så jag hade övat helt i onödan! men vi kör på den igen på onsdag och hoppas på att det går bättre då ! :) .
 
Har även slagit in min finaste pojkväns paket som han ska få till jul <3 
 
Thihi jag hoppas iallafall att hann blir nöjd och glad :) <3 
 
och när jag ändå la in denna från telefonen så kunde jag lika gärna ta med alla andra som jag hade tänkt att lägga in här på bloggen, så det får bli en snabb och efektiv bild bomd ;D 
 
Haha jag skulle köra en hårinpackning och trodde att en 3 liters påse skulle räka åt mitt huvud, det posetiva var att jag kom på att jag måste vara grymt smart för att inte få plats i en 3 liters påse, tjock huvad ;D 
 
 
Jag fick helt enkelt ta en Ica-påse och där fick jag faktiskt plats :D . körde en hårinpackning på 1 timme, och för att inte gegga ner överallt så var detta allt jag kunde komma på.
föresten så blev håret lite glansigt iallafall ! :)
 
 
Första snöfallet!
 
 
och så klart en ego bild ! :D
 
Nu har ni fått en liten bild/ text uppdatering om vad som hänt den senaste tiden och jag hoppas att det duger :) .
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan innan jag ska ringa min finaste pojkvän ! <3
 
säg bara tjilivippen / FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0