3 april 2012

i throw my hands up in the air sometime, saying ay-oh gotta let go !  :)

en hektiskt dag så vi får se hur "framtiden" kommer se ut om en snar framtid. det återstår att se hur förändringarna blir !

imorgon blir det att åka in till degerfors för att prata med en psykolog där, känns lite konstigt eftersom jag inte har pratat med någon på länge sådär, men bara att prova om från början igen ! hoppas att dom kan hjälpa mig med mina problem så jag vet hur jag ska tackla bort panikångesten så den inte bryter ut och jag svimmar, samt att lära mig att hantera och leva med min stress.

Älskar när min finaste pojkvän hela tiden säger att jag gärna får flytta ner till honom och gå kurserna där nere, och antagligen så kommer jag att flytta ner ditt och gå utbildningen hotell och resturang där nere. :D <3 Älskar min finaste något inormt !

nu kollar jag och mamma på unga mödrar och bara försöker slappa, något som verkligen behövs för min nerv har fortfarande inte gett med sig. men bara att bitta i det sura äpplet och gilla läget :) .

men nu ska jag kolla klart och sedan kanske steka lite ägg ? hm får se på den :D

tjilivippen / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0