se så det blåset idag tralalala :D

usch och fy vad det blåser ute , och tydligen skulle det bli värre !? hm jaah välkommen in eller vad säger man :) .
posetiva idag att jag kan skita i promenaden och skylla allt på vädret (A)

så nu sitter man under täcket och är någorlunda varm i kroppen, är även lite hungrig :$
sen är det även 5 dagen med huvudvärk.. jobbigaste är att när man har det så stör man sig på allt. och bara för det så är mina fingrar klumpiga så jag stör mig extremt när jag får skriva om hela tiden...
men men.

snart jul också, damn känns som sommaren nyss började ju !? sjukt vad allt ska gå så fort.

saknar även min fis, känns verkligen att jag har hittat den rätta för ovasett hur mycket jag är med han så tröttnar jag inte , så han kan jag verkligen se en framtid med, liksom vi kan dela lägenhet/hus utan att vi går varandra på nerverna :) <3 det gillas faktiskt extremt !! <3
sen så finns det ingen snällare människa , du bryr dig David och jag älskar det :$ <333

sen är det där med att komma på presenter till min fis.. jag suger ju på att komma på något , men jag får angagera mig och kämpa för att hitta den " perfekta" julklappen i fint inslag :) <3

måste även ner snart till pappas grav och se så den inte har vält eller något , sen sätta ett adventljus så det inte är mörkt när det är en sådan dag , saknar dig fars gubben ! <3

neeh se om det blir någon mat här i huset , på återseende / Fanny

David Berg , om du bara visste hur mycket du betyder , att du verkligen har fått mig att inse att riktig kärlek finns, jag är liksom den lyckligaste i världen pga att jag har dig vid min sida , jag kan inte bli mer rik än vad jag är med dig ! <3
jag är lycklig och vill förbli det :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0