Jag saknar dig ! <3

Saknar min man inormt , och efter att han skrev ett sms om att mitt förra inlägg lät som han var en dum pojkvän, så var jag tvungen att gå in och kolla , så jo min panikångest gör till och med så min pojkvän låter dum.
så jag tog bort det inlägget eftersom panikångesten talade och allt jag ville ha sagt , vart sagt på fel sätt så som sagt så verkade det som min pojkvän är dum !
men det är han verkligen inte, finnare människa går inte att hitta ! sättet du vill ta hand om mig när jag mår som dåligast ? finns inga ord för det !
även dom som känner mig vet att jag är grymt lycklig för det påminer jag dom om varje dag :) .
min pojkvän fick mig att inse vad saning är, vad tilit är , allt sådant som jag innan tappade hoppet om !
han håller verkligen allt som han lovar, och det där leendet på det med !? går inte att beskriva med ord :) <3
jobbigaste att vara tillsammans med en fantastisk människa som David, det är att vara ifrån honom, man skulle vilja vara med honom hela tiden dag ut och dag in för man tröttnar verkligen aldrig <3
men jag skulle för allt i världen ALDRIG välja bort min man, för när man väll har fått smaka på saften så vill man aldrig sluta <3
du får allting att kännas okej igen , och jag saknar dig !! <3

du fick mig att tro på kärlek , en framtid , med dig ska jag leva , med dig ska jag dö ! <3



med det sagt så ska jag hitta på något att göra :) , tjilivippen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0