GAAAH vad underbart !

Idag är det ju så klart onsdag för dom som inte förstod det ! :) .
eftersom mamma gillar när jag och syrran uppdaterar så ska jag ge mig själv en chans till att försöka uppdatera VARJE dag ! .

Igår då , Var till mormor och morfar hämtade LITE ägg , 60 st om man ska vara mer exakt , så nu blir det att steka ägg varje dag ! (y) gick en lång promenad innan OC började , gick till lantmännen , fotbollsplan och tillbaka hem , är inte direkt en lång promenad , men det duger än så länge , vågar ju inte gå så långt än pga att jag kan svimma efter vägen. och det vill man ju verkligen inte göra för det vore grymt pinsamt.

Min mamma är även trött på mitt sms ljud , såååå nu försöker jag byta , har lyckas med att när jag mottager sms så är det en bra, men leverans rapporten vet jag inte hur jag ska göra med .. men jag kommer väll på det snart hoppas jag på !

Min syster har fixat min mp3 ;o efter flera år har det stått error , och det har verkligen inte gått att göra något , så hittade syrran en kabbel som hon pressade i och som fick plats, raderade en mapp och nu funkar den :) .
gud vad jag hade saknat en del låtar på den , på den tiden var jag ju Anton och Affe Freak ! :D  Tack Älskade syster ! <3

Idag då, vet inte riktigt vad jag ska göra mer än att jag ska dra ut brors mopeder , klippa gräset,tvätta bilen och sen duscha och en lång promenad :).
sen får man ju inte glömma att jag ska prata med min snygging David :) <3
på Fredag fyller han ju år så jag hoppas på något sätt kunna komma ditt och fira honom eftersom han var här , men det ser lite mörkt ut på den fronten .
men har gett honom sin present lite tidigare som då var ett halsband :) <3

Neeej nu blir det att gå ut och dra ett ryck i gräsklipparen ! .


hejs :) / FannyWanberg.

David Berg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0