Onsdag Kväll

Hopp nu hamnade man här vid bloggen igen.
Big brother börjar om ca en kvar ! :) . så nu sitter jag hr och bara väntar.
Dagens alla händelser då , jag vaknade ca 12 minuter över 6 , var helt snurrig i huvudet så jag hamnde på förlägningssladden när jag skulle dra på mig nattis byxorna , sen skulle jag kliva ur sängen så var jag as nära på att springa in i tvn :D . en lyckad morgon helt enkelt , men heey ? , jag trillade ju inte in i den ? så lite duktig var jag !! :)

kom ner och tog ett glas mjölk sen fick det bli att åka bort med tidningen till morfar , en trogen väntare !! :)

kom hem tog en kopp kaffe och en smörgås ! MUMS !! :).
sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde under tiden .. men tillslut iallafall stog jag och hjälpte mamma med maten :) . det fick bli rödspätta potatis och gräddsky , det var grymt gott, älskar när det smakar massa salt !! (y)

sen la jag mig i soffan och GUD vad det kändes skönt ! mina ögon lock kändes som ton precis innan ! .
Vaknade typ några minuter efter 10 tror jag ?
av att David skickade sms :) <3
satte mig vid datorn en stund efter det , tills mamma vaknade :) .
började städa med mamma , så vi mubblerade om och gjorde fint , bärde ner en annan fotölj till mamma eftersom hon har så ont i ryggen , så nu är hon as nöjd , och det är det ända som räknas att mamma har det bra tycker jag :) <3

Tanja vart nog nöjd också för nu har hon en matta ute i hallen som hon ligger och sover på :) (yy)

sen gjorde mamma och jag en kantarell omelett , och GUD vad jag har längtat efter det , det smakade UNDERBART gott !! <3
tog med det som blev över av omeletten till mormor och morfar , och så gjorde vi en kanal sökning ihopp om att kanal 11 skulle finnas , men icke så nicke !!
så nu är jag faktiskt lite sur på degerfors byggen som inte fixat sånt där .. för det är ju en gratis kanal .. sen hade dom ju fått en lapp för ett par månader med dom kanalerna dom skulle få .. men dom har nog inte ens fått hälften av dom !?!?!!? vilket samhälle man bor i liksom xD.

jaja .. kom hem la mig och kollade på Oc tills emma kom hem , i väntan på att hon skulle med mig på promenad , men nej nej hon tyckte att vädret sög ! " det snöade då "  .. så jag drog på mig kläderna och knallade ut själv . och inte en ända vatten droppe eller en ända snö flinga ;o
så jag gick helt ensam i onödan ..
kom hem satte mig vid datorn i ca .. 10 minuter?
stekte ägg , mer än förväntat xD .
åt upp dom , sen fick det bli situps , klarade 30 :) och emma beserviserna klarade 40 !! ..
usch och fy på henne :).

och nu sitter jag här och glor på lyxfällan med mamma och väntar på att Big Brother ska börja ! :)
Fy satan vad det äger !! :D

Puss puss / FannyWanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0