jo men tjenna

Nu är min operation avklarad..
Dagen började med att jag vart lite ledsen pga att min underbaring inte skrev till mig påvägen in till sjukhuset som han lovade , men det vissade sig att alt var ett missförstånd, han trodde att jag skulle åka in till sjukhuset vid 8 så han sov under tiden jag åkte in <3

när vi väll var där så skrev vi in oss gick till dagkirurgin och satte oss och väntade , en kom och ropade upp oss och då började jag bli grymt sur på henne ...
tror aldrig jag har varit med om en så grinig människa. enligt henne så skulle ingenting av mina önskemål få bli gjorda !
så jag sa det till mamma att om jag inte fick som jag ville så skulle jag vägra ! då skulle dom få kapa min hand för att jag vägrade släppa mamma.
men allt ordnade upp sig !

Narkossköterskan var dyng gullig och snäll och tog väll hand om mig , min läkare var även inne i operation salen när jag kom in och det gillas för man blir bara tryggare.

somnade till den där starka och äckliga doften , och vaknade upp av att en sköterska stoppa in en sak i näsan.
sedan skulle hon ge mig en dos av smärtstillande , så jag började leta efter infarten men hittade ingen i armarna , vart dyng rädd att jag inte hade blivit sövd och fick för mig att dom skulle sticka mig igen..
men till slut hittade jag den i handen xD . och dte vart jag grymt glad över :).

och nu ska jag även tacka Emma och Mamma som var med mig! <3 Älskar er grymt mycket så ord inte ens kan beskriva det.

nu börjar det bli lite bättre , lite snurrig och ont i handen sen infarten men annars helt okej.

nu väntar jag på att min underbaring ska komma in sen är kvällen rädddad ! <3
ikväll blir det även , Halv 8 hos mig , grannfejden och lyxfällan men mamma :D <33


Hejs / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0