11/9-2014 del 2



Big Brother live
Är vad me and My familja tittar på just nu. Snart blir det att göra sig iordning för natten, och hoppas på att jag ska kunna sova bättre inatt, slippa den här förkylningen hade varit underbart. 😊

Rätt person lämnade big brother såg jag nu, tycker Felicia är väldigt skrytig och jobbig. 
Blir att sova med Tanja inatt också, det är det nya standard. 
Glömde även skriva att jag fick mitt brev från försäkringskassan där jag har mina steg. Och älskar verkligen att min familj ställer upp på mig. Min bror följde med mig på promenad då Emma var ute och gick med Nina, så jag kan inte tacka min familj nog, jag älskar er! ❤️

God natt på er! ✌️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0