2/10-2014

Hallå!
Ligger nu i min ångest säng som jag har gjort sen imorse.. Såfort David åkte så började det igen. Ångest till Max!
Men läkaren trodde att det antagligen kunde vara att Apoteket byte till ett likgiltig tablett, men att jag antagligen är lite känslig för sånt där. Eftersom det började såfort jag började med dom där. 

Så det blir att ta ut igen och säga att dom inte kan byta och hoppas på det bästa, att det blir bättre! 😌

När David var här så fick jag ju hans närhet och det hållde mig faktiskt lugn. En gång blev jag irriterad utan anledning. Men det blev bättre och ah David förstår situationen. Jag hoppas att det blir bättre!

Nu ska jag fortsätta och hoppas på att jag jah kan Släppa ångest sängen, och kan hitta på något och slippa känslan! 



Tjilivippen. ✌️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0