3/11-2014

God kväll. 
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag också ska inta natten. 

Idag är en sån där dag då vi köpte batteri till vågen och till min fasa vägde jag nu 66.8 kg..
Jag har gått UPP 30 kg på mindre än ett år. Så sjukt vidrigt och äckligt!

Nog för att jag alltid har velat lagt på mig i min smala tid. Men nu när jag vet att jag har varit så elak mot min kropp och skaddat den med ca 30kilo fett. 
Det är det som äcklar mig mest, och min inorma mage som putar åt alla håll. 
Medicinerna har gjort sitt i det hela och eftersom jag är van vid att inte röra mig så är jag fortfarande inställd på det. 

Det måste ske en förändring!


Min gamla kropp. Där var jag för smal. Så ett par kilo till hade räckt. 


Och såhär var det i somras när jag vägde 50 någonting. Så är tyvärr större nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0