17/11-2014

God kväll. 

Gaah min mage har nu i 3 dagar varit otroligt dålig... Vet inte vad det är med mig riktigt, började i fredags natt att jag vaknade av att jag hade fruktansvärt ont i ryggen. Tror det var i fredags eller om det var i torsdags? Hmm iallafall! Dagen.efter tänkte jag ta ett bad i hopp om att det skulle släppa. Ack så fel jag fick! 😩

I badet blev jag yrrslig och fick ont i hela kroppen, som att kroppen la av helt!..

Sen började magen krångla men jag har fortfarande ont eller ah obehag känsla i magen och ryggen.. 
Har inte ens kunnat vissa mig ute utan jag har bara luggit i min lilla ångest säng. 😔

Så inget positivt idag. 
Ta hand om varandra! ✌️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0