lördag kväll

och jag ligger som en sängpotatis i sängen och tittar på tjejer som ska gifta sig, men lyckas få ner priset på rean och ändå så är klänningarna sjukt fina. längtar tills den dagen då jag får ha på mig något så fint och säga ja till min fina man ♥

i början av Juni nu så blir det med stor sanolikhet att jag blir vänersnäs bo och sambo med min finaste pojkvän. gaaah känns helt sjukt men ändå så otroligt nära. ♡
Jag kommer sakna allt med Åtorp och min underbara familj. men jag vill göra allt för att få vara med min man och börja vårat liv tillsammans ♡

fortfarande groggy idag. nästan värre idag än vad det var igår, och magsmärtorna ska jag inte ens tala om usch!
men bara att bita ihop och tänka att jag ska klara det här!

hejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0