6/5-2014

idag är det min finaste mans fördelsedag och tyvärr kunde jag inte fira den med honom. men i mina tankar är vi med varandra och där lagar jag 3 rätters middag och myser framför tvn ! <3
 
Har fruktansvärt ont i kroppen efter ett 5.5 pass promenad med Nina och Emma. och det gick jätte bra, gick och pratade och så, så kände inte ens av att det var långt, förutom att jag blev svettig och flåsig. men när vi hade gått klart och man skulle sätta sig, då kände jag av varje liten del av kroppen.. klagade nog hela kvällen igår. :D
 
Idag har jag målat mammas hörnskåp svart och vit också, plus att det blev ett citat med min fula handstil och sneda vana att skriva på.. " vad vore jag utan dina andetag" 
Men mamma blev nöjd och säger att hon gillar när man skriver med egen handstil.. tror hon bara försöker vara snäll xD .
 
Nu börjar fröken Wanberg bli sjukt trött, sömntabletten har tagit fart.
på torsdag blir det läkarbesök.. usch! 
tycker det är hemskt och prata med henne.. en vanlig läkare man går till så ser man ju problemen, ett brutet ben tex.
Men nu måste jag prata om känslor räddslor och försöka få henne att förstå.det är svårt att berätta hur man känner sig till en person man inte träffar så himla ofta. Men bara att försöka. ! 
 
God natt på er ! / Fanny den där Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0