25/5-2014



Jag är så otroligt glad att äntligen ha fått min tatuering, som jag har längtat.
Jag ville ha min pojkväns namn på min kropp för att han är den personen som förstår mig, hjälper mig och älskar mig. under mina svåra stunder kan jag titta ner på denna och hitta lugnet, ro och kärleken genom att veta att jag har denna fantastiska människan i mitt liv. <3
Jag är lycklig lottad som får spendera mitt liv med en fantastisk, underbar oh sjukt vackra David Berg <3

Idag är det morsdag och jag kan inte vara lyckligare för vilken fantastisk mamma jag har, som alltid ställt upp och trott och inte skämts över mig. hon har snarare sätt mina problem som en styrka i framtiden. min mamma är min bästa vänn, mitt allt!
jag älskar dig underbara mamma! <3

Nu blir det snart ugnstekta potatisar med snitzel. :)

Kram /FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0