13/5-2014

God kväll!
Har målat hos morfar idag med så att han får lite ljusare färg nu när allting annat är så mörkt, någonting måste ju liva upp humöret.

Har haft feber idag så blev inget rehab för mig, fick bli att ligga hemma och vila en stund.
Hann då tyvärr inte fråga dom det jag behövde fråga dom, det känns ju lite sisådär... Men bara att ta det nästa gång så att jag får det gjort.
Tycker verkligen inte om att missa saker för allt som hände under skoltiden. Men bara att hålla tummarna att dom inte tappar hoppet om mig!

Men nu ska jag titta på lite tv och mysa ner mig med min vovve innan jag somnar.
brukar bli lugnare då!

Ta hand om er där ute, livet är för kort och man har bara ett liv!
/ FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0