12/5-2014

God eftermiddag!
 
Känner mig lite kluven, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, får ingen ordning på någonting.
Vill veta jätte mycket men står still och då kan jag heller inte ta tag i sakerna som måste göras heller.
i och med det så blir jag tjatig, i min egen synvinkel.. Och att vara tjatig är något jag inte vill vara. 
så nu är jag någonstans i livet där jag inte trivs eller vill vara.
Hoppas bara på att saker och ting ordnar sig och att jag kan få ordning och reda på någonting.
 
jag klarade av mitt egna lilla mål idag att gå upp klockan 8, men känner mig sjukt känslofull. Kan sätta mig och gråta när som helst.. 
 
Nu ska jag dra mig! / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0