9 mars 2014

God middag.
Ligger nu och vilar framför tvn innan det blir ungspotatis, snitzel och sommar sallad nam nam :)
Dagen har bara spenderats med att ta det lugnt, lång promenad med Tanja och Jimmy I skogen och I solen! Helt underbart väder helt enkelt ;)
Nu ligger jag även och väntar på att min finaste man ska vakna. Han är nämligen I Vänersborg med goda vänner och spelar lite rollspel och tjöter. Så medans han är där så har jag tagit hand om mig själv, duschat, nopprat ögonbrynen och även gjort en ansiktstvätt. Blir ju så lång tråkigt att sitta helt själv så när man har som tråkigast lägger man märket till uttseendet. Så jaaah jag hade tråkigt.. Men nu ska jag hjälpa mamma med maten :) <3


Kram *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0