21/3-2014

Känner mig fruktansvärt dålig idag och vet inte ens varför ?
kanske är någon gullig influensa som har knackat på?
 
David är i Vänersborg med sina kompisar, hade önskat att jag hade kunnat pratat mer med honom nu eftersom det är så jobbigt, men samtidigt behöver han ju även kunna andas lite eftresom han står ut med mina bekymer varje dag och är så tapper. 
men nu i helgen drog även Emma iväg så nu vet jag inte vem jag ska prata med eller förgylla min helg på bästa sätt.
får se om det blir att åka en tur till Karlskoga med broder och åka  runt lite.. 
eller kanske slå på en gammal rulle och krypa ihop med min trogna vovve!? <3 
 
 
Var förut vid mormors grav och satte nya blommor och tände ljus, och de har inte "plattat" till marken ännu trotts att en som ligger i närheten som bara begravdes några dagar innan har fått sin grav tillplattat. känns ju lite läskigt när man ska tända ljus, för det känns som man sjunker ner..
tände även ljus på pappas och mormors mamma och pappas grav. och det blåste verkligen sjukt mycket så det var otroligt svårt att få fyr på ljusen.
men till slut gick det, och då åkte vi vidare till affären och tog ut trav och sådant vi brukar göra på helgen.
 
snart firar jag och David 3 år tillsammans, så vi får se hur vi ska göra för att kunna fira den tillsmmans, jag hoppas verkligen inerligt att vi KAN fira den tillsammans, det är en stor dag som man verkligen inte vill missa för allt i världen.
 
hur mår jag idag då annars med panikångesten mm.
har idag världens dödsångest med vet inte ens varför.. och den känslan är så obehaglig, det känns som allt går i slowmotion.. Usch!
Vill bara vakna ur det här och inte behöva veta av det något mer.. 
jag hatar att tappa kontrolen och just nu lever min kropp sitt eget lilla liv. och jag gillar det inte ett dugg!
 
Men nu ska jag dra mig vidare. '
på återseende / FannyWanberg*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0