20/3-2014

God kväll!
snart ska jag ringa finaste pojkvännen innan jag går ner och tittar hur det är med morfar. är som en rutin nu!
Har idag gått ut och gått i en timme eftersom så många komenterar min mage och ska pilla, så nu var det på tiden att göra något åt det. Det försvinner ju inte av sig själv liksom!
Gick ganska bra, förutom att det gjorde fruktansvärt ont i vaderna nästan direkt när jag började gå.. det kändes som jag sträckte dom och det var verkligen fruktansvärt obehagligt.
så jag såg säkert ut som en gungande pingvin när jag knallade omkring genom åtorps små gator.
Men eftersom även min skötare på rehan sa att jag skulle testa att gå ut och gå för att se om jag kunde utsöndra något så att jag kanske slapp en del av panikångesten. men tycker inte det märks någon skillnad, känner mig nästan bara mer stressad av att gå ut och gå och så får man världens huvudvärk när man kommer hem för att jag spänner mig så och då spänner sig nacken som gör att det blir huvudvärk.. 
men kanske om jag fortsätter varje dag så kanske det blir som det ska !
En vacker dag, jaah då kanske!
 
var även idag till karlskoga och handlade cola på lidel. och en sväng till bolaget och kronhallen. känns som affärerna går lite bättre så länge det inte kommer en hel folkmassa. men nu för tiden åker vi inte in på Fredagar för vi vet hur mycket folk och rörigt det blir. 
men ändå, jag hoppas ju att jag gör någonting rätt och att jag någongång kan bli bättre och stress, ångest och panikfri!
 
igår fick jag ett utbrott igen..
känner mig så värdelös nu mera, och trivs inte ett dugg med mig själv längre.. 
vet inte riktigt vilken svaka jag har hamnat i, men det känns verkligen som sjunkna dalar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska bli bättre.
och tyvärr blir det mycket bråk med min pojkvän när jag är såhär.. så ångesten gör ju inte saken bättre.
Jag vill ju vara den bästa flickvännen jag kan vara, men just nu är jag inte ens hälften av den jag brukade vara.
så skämigt och pinsamt att det kan bli såhär.
 
Men jag hoppas på en förändring för jag orkar inte ha det såhär längre.
 
tjilivippen! / Fanny Wanberg*
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag blir ledsen när jag läser om att du tycker du är så dålig. Det är verkligen inte sant och jag tror du vet de innerst inne. Vi kanske kan ta en promenad i helgen? Barkbanan och snacka lite skit typ? Hör av dig! :)

2014-03-20 @ 21:46:03
URL: http://niinakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0