17/6-2014

JAG BETYDER INTE SÅ MYCKET I MINA ÖGON LÄNGRE
 

Finns inga ord för hur jag beter mig ibland. igår var dagen då jag ångrar att jag ens gick upp på morgonen. allt blev så fel och dagen urartade sig till ett svek. Jag höll inte vad jag hade lovat. jag bröt mångas förtroende. 
 
Tack mormor för att du kom upp i mina tankar och fick mig på andra tankar.
Jag saknar dig så sjukt mycket. jag kommer ju alltid att minnas dig, och jo visst man viste väl att den där dagen skulle komma då vi skulle skiljas åt. Men jag trodde inte att det skulle göra såhär ont, såhär länge..
Varje dag är en kamp att ta sig igenom! .
Älskade mormor! <3
 
 
Gick iallafall en promenad med syster yster upp för billingebaken och tillbaka. och det gick faktiskt bra, träffade 3 hästar jag inte kunde motstå att hälsa på när man gick förbi, tänk vilket lugn de kan ge en person som alltid är stressad! <3 
barndoms drömmen lever vidare helt enkelt.
 
men senare på kvällen blev det som sagt knas och jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag sårade er! Ni vet vilka ni är, är inte meningen att såra eller vad jag nu gör, jag tänker för mycket på mig själv, mig mig mig bara mig. jag glömmer bort att se mig om och se personerna runt omkring mig.
Det är mig det är fel på..
 
 
Det måste ske en förändring. dags att gå vidare och hitta glädjen, den måste finnas där ute för mig med.
 
/ Ni vet vem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0