18/7-2014

hallå.
idag har det varit fullt upp, gick upp vid 7 morse för att gå ut med Tanja. sedan fick det bli att diska, plocka ordning innan maten, gå ner till morfar och fixa alla sysslor som behövs att göras innan samariterna. kommer ner till honom. åt mat och sedan fick det bli en tur till Karlskoga och Degerfors för stor handling. avslutade vistelsen i stan med att köpa med pizza hem.

Vi kom hem och sedan blev det en tur till Åtorps affären och köpa sköljmedel, gick först en promenad till mormor och pappas grav. senare tog mamma och jag en liten promenad.
kom hem och fick gå på toaletten och kräktes... min vanliga tur tror jag.
så nu tar jag det lite lugnt innan jag ska ringa min man <3

ha det bra alla och trevlig helg.
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0