9/1-2014

SÅ otroligt trött!
vaknat flera gånger inatt och vaknade även vid 6 av att mammas mobil ringde.
drömde även en konstig dröm att jag och David skulle förlova oss men hade inga ringar. Mamma sa att vi kunde ta hennes och pappas, men det ville vi inte eftersom det var hennes. då kom hon på att hon kunde ha "tappat" dom så hon gick och gömde dom och sa ledtrådar så att vi kunde lotsas att vi hade hittat dom och att det inte var mammas. och då av någon konstig anledning var det okej att använda dom? Konstig dröm som sagt..
Men men, drömma är bra har jag hört så jag tackar att jag fick uppleva en förlovning full med skattjakt och skratt, oavsett hur konstig den än må ha varit ! :)

Nu snart ska jag skära lök och hotdogs korv till makaroner och korvstroganoffen, nam nam! ;)

Tjarrå! / FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0