2/1-2014

God eftermiddag! 
 
Igår blev inte dagen alls som planerat, blev kaos helt enkelt. Men det posetiva var att våran bil äntligen startade efter mycket om och men. Den hade nämligen slutat att fungera den 30de när vi skulle på mellandagsrea. Men ah nu funkar den iallafall så det är verkligen sjukt bra!.
 
Nu till  morgonen har jag duschat och tagit på mig thigts eftersom jag har lagt på mig så mycket så jag kan inte få på mig alla mina jeans. Jaja vad gör man inte för bättre hälsa !?
den 7de ska jag till Rehab igen och se vad de har att säga och få lite verktyg kanske !?
Idag ska vi inte åka NÅGONSTANS, vi ska bara vara hemma! sjukt skönt när man nästan har suttit i en bil nästan varje dag. så jag hoppas att det inte kommer upp något nu idag så vi får åka iallafall, men som det ser ut nu så är det ganska lugnt!.
 
Idag blir det risotto så nu har jag även skärt tomater, lök och bacon till det för att hjälpa mamma lite iallafall. Hoppas även att tvättstugan är ledig!.
 
Det var väll allt från mig nu! 
säg bara tjilivippen/ FannyWanberg*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0