25/2-2014




det har hänt så otroligt mycket sen sist jag skrev. dagen efter att jag skrev sist så fick ambulansen hämta min älskade morfar..
När mamma och Ronny kom ner med maten så satt morfar och krampade och var okontaktbar. brandmännen kom och senare ambulansen. de berättade senare att han hade börjat vakna till vid akuten.
trodde ett tag att vi skulle förlora honom också.. usch!
men han återhämtade sig och minns ingenting om den dagen. igår fick vi hämta honom <3
men idag ska vi in igen och då ska

han få elektroder på huvudet och mätta hjärnaktiviteten. så förhoppningsvis kan de hitta felet och då kanske de kan göra någt åt det.
vi vill ju verkligen att han inte ska försvinna från oss. <3

men nu ska jag fortsätta att kolla på tvn.. tjilivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0