20/2-1014

God kväll på er !
 
Idag har min dag bestått av att baka bröd och bullar uppe, tvättat och sedan fick det bli att baka bröd och bullar nere hos morfar också. samt så hämtade vi våran raouter som hade luggit borta i affären sen den 12, men telia hade lyckats att skicka till fel nummer.. Typiskt -.-´
 
iförr går var jag på rehab och ja det blev en del tårar. måste försöka att ta mig i kragen och kämpa för att orka ta mig upp.. så hon sa att jag får försöka att ta mig upp, annars är jag välidigt nära på att bygga upp en deprression.
Men det är ju inte så lätt.. jag klyver mig själv för jag vill först och främst inte tänka på mig själv och tänka på hur jag mår. men ändå så är jag egoistisk och ligger i sängen nästan hela dagen. så jag får ångest för det.
så hur jag än gör så mår jag dåligt över det.
ska nu skaffa akrivitetsersättning eftersom jag har paniksyndrom så skulle man kunna göra det och då få pengar i 3 år utan att behöva åka in till socialen. och det tackar man ju inte nej till eftersom jag har problem att åka ditt sen vi blev inlåsta och bortglömmda. 
 
Kan fortfarnde inte fatta att mormor är borta. Tankarna gör bara ont och så länge jag tror att hon är i livet så kan jag lee. men det är korta små stunder sen kommer man på sig och då brister hela fasaden. 
att en person som man älskar så mycket kan bli så otroligt saknad! <3
 
Men nu ska jag lägga mig framför tvn och slappa lite. kanske ta fil och flingor?
Tjeerrååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0