8/8-2014

Hallå!
Ligger nu och tittar på honey boo boo. 
Den familjen är verkligen helt galna 😜. 

Idag fick det bli en snabb tur till Apoteket i Degerfors för att hämta mina sömntabletter. Sov verkligen ingenting inatt när jag inte hade några tabletter kvar. Men hade tydligen kvar på recept, så hade egentligen kunnat slippa den där sömnlösa natten. 
Så det är en trätt Fanny som ser fram emot att få sova inatt. ☺️
Och när vi ändå var ute på vift så stannade vi till hos en som har skrotbilar och hämtade en katalysator till bilen då den har börjat krångla lite. Den ryker bland annat, blir varm och drar extremt mycket bensin. 
Men förhoppningsvis så är det detta som är felet och så håller vi tummarna på att den går igenom besiktningen. 
Nu ska jag fortsätta med min ensamma fredag framför tvn och tv-nörda. 
Ha en trevlig helg alla
😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0