28/8-2014

God kväll. 
Spenderar min kväll ensam, började förut må så otroligt dåligt. Slutade med att jag inte kom ihåg min syster Emmas namn. Så sjukt pinsamt!!
Är nog stress och dålig sömn skulle jag tro, mår lite bättre nu så ligger och tittar på prinsessan och grodan. 

Idag fick det bli svampplock med mamma och senare kom min bror Ronny. Slutade med att jag körde raggarbilen mitt i skogen. Haha mycket skratt då bilen är dyng låg och vägen var väll inte den bästa att pro köra på känner jag nu. 
David spenderar helgen och veckan i Göteborg då han ska ha närmare till jobbet då han ska öppna till veckan. Känns som saker ovh ting börjar vända sig till det bättre! 😊

Saknaden efter mormor är fortfarande är så skört att det gör ont att bara snudda vid tanken. Kan fortfarande inte förstå att det är sant. 
Kanske för att man aldrig hinner ta sig tiden att sörja då vi spenderar massa tid med morfar, och det är ändå skönt att slippa ta tag i det där onda och hemska.
Jag saknar henne iallafall och väntar bara på att hon ska sitta där nere i sin stol och skrika hej med hennes välkomnande leende ❤️

På tisdag är det rehab igen och tills dess ska jag ha laddat ner appen mindfulness och provat innan jag kommer ditt. Hoppas verkligen att det kan hjälpa mig lite på vägen. 

Nu kommer en bildbomb om min vardag och verklighet 👊❤️







Jag är tacksam för varje dag 😊💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0