20/8-2014

God kväll. 
Tänkte skriva lite innan jag ska ut med Tanja. 
Gud vilken dag, åkte och handla klockan 2 typ och kom hem 4 timmar senare typ. 
Var till ö&b, Elgiganten och Netto innan vi fick leta reda på min bror Ronny för att tanka hans bil. 
Åkte sen till Lidel och sen äntligen mot Degerfors där det fick bli Bolaget, Apoteket och sen kronhallen. Och som tur var så fick det bli pizza 👍
Nu ligger jag bara och smälter pizzan innan det blir ut med Tanja som jag skrev i början. 
Ett framsteg idag var att jag ringde pizzerian och beställde, jag ringer ALDRIG annars. Men nu tog jag mig i kragen. Men mådde så dåligt efter så vågade inte hänga med mamma in till pizzan. 
Men jag klarade det. Även fast jag mår sjukt dåligt över det just nu så vet jag ändå att jag är påväg mot en vardag. 

Ett telefonsamtal för mänskligheten, men ett stort steg för Fanny🌟😄



Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0