12/8-2014

God morgon. 
Ligger nu och tittar på Lite tecknat, haft lite lyx morgon med fil och flingor framför tvn. ☺️

Igår var vi inne och handlade lite, så jag fick ett par nya byxor, 2tub toppar och en jacka. Känns skönt eftersom alla mina andra kläder är för små nu när jag har gått upp så mycket i vikt.  Mådde jätte dåligt över det innan jag åkte till David, men efter en fantastisk helg där min finaste berättade hur fin jag var så mår jag lite bättre med mig själv. Han är fantastisk ❤️

David trivs jätte bra på jobbet och det känns underbart att veta att han är nöjd och trivs där han är varje dag. Istället för innan då han fick jobba sönder sig, chefen som tog en massa tid trotts att han var ledig. David fick till och med jobba på mormors begravning. Trotts att han var ledig. Nej usch! Jag är glad att han kom därifrån 😉❤️

Min panikångest då? Jo jag försöker varje dag att passa in och anstränger mig för ett normalt liv.  Vissa dagar går bättre än andra och en del dagar gråter jag mig igenom. Men har börjat accepterat läget och försöker ta dagarna som dom kommer. 
Nu ska jag vila ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0